Bublavá skála není skála, kláda není most.

Při přechodu bývalé státní hranice se v sobotu nikdo nevykoupal a nepřispěl tak zajímavým obrázkem do fotgalerie. Radimovi chyběla trocha odhodlání při pohledu na jedničku z nesprávné strany rozvodněného Koštěnického potoka. Rovněž  kláda mezi dvojkou a trojkou už nebyla tak namrzlá jako před týdnem, kdy jsem ji překonával obkročmo. A tak jediný, kdo se pořádně vykoupal v hraničním potoce, byl v neděli náš Tomáš při sbírání kontrol.

Dva čelní závodníci byli vybaveni GPS, a závod jak pro Radima tak pro Kubu začal velice zajímavě. Radimův postup na jedničku tu už byl popsán a také Kubova cesta na dvojku přes trojku a dvakrát přes kládu slibovala zajímavé GPS záznamy. Bohužel obě GPS podle Murphyho zákonů v den závodu totálně zklamaly. Hodinky, které měl na ruce Kuba byly po upgrade firmwaru a nefungovaly. Moje chyba, měl jsem to vyzkoušet. Jediné, co se podařilo z jeho záznamu získal je, že uběhl 16.07 km. Z jeho výsledného času je zřejmé, že na ortofoto kouká často.  U druhé GPS, kterou nesl na hlavě Radim, zřejmě vypadla někde externí anténa a záznam je mizerný. Přikládám dva Radimovy použitelné postupy, jeden pohodový z 10 na 5, druhý méně pohodový na 17



Neodpustím si komentář: u prvního obrázku bych řekl, že jsou ty kudrlinky přehnané, sice jsem se trochu placatil v hustníku, ale takovýhle výkyvy jsem tam snad netvořil:) Co se týče druhého obrázku, tam jistě všichni pochopíte, že jsem měl č.17 vypustit. Ta dohledávka je poměrně věrná, to motání se docela taky. Odběh jsem potom řešil nejjednodušeji, cesta vedla sice trochu mimo, ale to já byl v tu chvíli taky, bylo mi to dost jedno. Akorát jsem teda nemusel milionkrát za závod přivazovat anténu k čelence... no nic:)
R.

Abych si zlepšil náladu a abych vám (a Zdeňku Lenhartovi) ukázal, ze GPS fungují a jsou přesné i v lese vzal jsem je sebou v neděli na sběr kontrol  kategorie B. Z obrázku  se záznamy s obou GPS je jasné několik věcí:

-          modré GPS po startu chvíli trvalo, než se našla

-          potok je u mostů před jedničkou zakreslen blbě

-          u dvojky byla kontrola pověšena na SZ a ne na SV rohu polen dříví jak bylo zaměřeno a jak bylo v popisech (to není chyba GPS ale manželky)

-          možná vás potěší, že stejně jako celá řada z vás jsem při postupu z 11 minul o pár metrů bunkr (12) a zastavil se až  u dalšího bunkru, kde celá řada z vás 12 hledala (marně). Uznávám tímto veřejně, že dvanáctka nebyla primitivní a omlouvám se manželce, která mě varovala předem a může teď říkat: “Vidíš já jsem ti to říkala“.

-          mezi 12-13 mě stejně jako vás zastavil čerstvě rozvodněný potůček. Šel jsem proti proudu, dokud jsem (jako celá řada z vás) nenarazil na lávku.

-          možná vás potěší, že při sbírání kontrol jsem uběh (i s kufrem) podle GPS 6.5 km

Ze soboty zbývá jedna záhada a to je odběh Honzy Flašara od startu na 17 kamsi na sever (nechtěl se mačkat u jedničky), nechal jsem si to od něj vysvětlit v cíli, ale kde a jak překonal Koštěnický potok mi stejně není jasné.